Која е вашата идеална тежина?

Пред да почнете со одредена диета и да влезете во филмот „губење килограми“ треба да си го поставите прашањето – колку килограми треба да имам?

Што ако вие веќе имате соодветна тежина, а вашиот проблем не е во килограмите, туку во нивниот распоредот, како и во составот на тие килограми.

Но, да почнеме по ред...

На бројките не треба слепо да им веруваме 

Сите одвреме-навреме ќе застанеме на вага и кон бројката која што ќе ја видиме се ондесуваме како од неа да ни зависи животот. Таа за некои е преголема, додека за некои пак премала. НО, таа всушност не кажува ништо за нашиот изглед и дали сме здрави или имаме вишок на килограми!

BMI не е  репер!

Како прво, вашите килограми се збир на масното и мускулното ткиво. Некој може да има преголем број на килограми, а тие килограми всушност да се мускули кои се потешки од салото. Затоа старата мерка за идеална телесна маса „body mass index“ (BMI) всушност не е добра мерка за совршена тежина.

Не е само диетата важна, туку и вежбањето

ОД друга страна пак, бројката од вагата не кажува ништо за нашиот изглед. Кој е нашиот облик на телото? Како се распоредени нашите килограми? Сите сакаме да имаме тесни колкови, мал заник, а големи гради (ова е за девојките, додека за претставниците на посилниот пол, горе-доле, се се сведува на рамен стомак) Но, повеќето од нас не се градени на тој начин.

Па така, доколку имате широки колкови и немате премногу масно ткиво, тогаш диета нема да ви помогне за да скокнете во тесни фармерки. Истото се однесува и за задникот, - некои жени едноставно имаат поголем задник од останатите и тука диетите не помагаат. Но затоа помага нешто друго, а тоа е вежбањето! Со комбинации на тегови и вежби вие можете некои делови да ги преобликувате – да го поправите обликот на задникот, да направете рамен стомак, да го преобликувате вашето торзо.

Прво информирајте се, а потоа започнете со планот за слабеење

Затоа ве советуваме пред да се осудите на грицкање краставици и моркови, проверете каде се наоѓаат вашите килограми и од што се составени. Со гладување можете да ослабете само во оние делови кои и онака ви се слаби, телесната маса ќе падне на сметка на мускулната маса, но доколку покрај корекција на исхраната започнете и со вежбање, само тогаш вие ќе можете да го поправите вашиот целосен изглед, и вагата повеќе нема да има толку голема улога во вашите животи.

извор: http://dijetezamrsavljenje.info



РЕСТОРАНИ

Каде и што да јадете?
Највкусните јадења...
Оди во Шопинг »



ХОТЕЛИ

Хотели во Македонија
Рубрика за туризам...
Т. Агенции »



МОДЕРНА

Ахх.. модерни времиња
Рубрика за мода...
Трендови »



ШОПИНГ

Шопинг манија
Рубрика за шопинг ...
Попусти »



КУЛТУРАТОР

Party People
Секс, гламур и (не) култура ...
Настани »





Топ модели
Најдобрите модели од Македонија и светот...
Пријави се »


MAGAZINE

Разгледај го »


КЛУБ

Рекламирај се
Ако сакате вашиот бизнис да биде дел од Штипка, контактирајте не:
++ 389 71 318 485
Прати E-маил »



maskara

seksapilot-na-miranda

Дискретниот шарм и беспрекорниот сексапил на Миранда Кер


07 Октомври 2014, 12.27
 RED CARPET 
Таа е една од оние жени кои дури на почетокот на своите триесетти години почнуваат да го користат својот сексапил и да зрачат со самодоверба. Миранда Кер во последно време се почесто ја гледаме во смели и секси комбинации, во кои изгледа како тукушто да го открила својот шарм и сексапил и сега без...
Прочитај повеќе »
omlet-vo-novo-ruvo

Супер вечера за која ви требаат само 20 минути- класичен омлет, но во ново руво!


29 Септември 2014, 11.07
 Рецепти 
Брзата, еднставна и здрава вечера е сон на секоја домаќинка, а овој омлет е вистински решение за сите жени кои сакаат да го почестат семејството и пријателтите, а да не потрошат многу време во кујната. Потребни ви се само основните состојки кои веројатно веќе ги имате во кујната, а вечерата ќе биде...
Прочитај повеќе »
wdczuwbfuvn ubppxzyzatw mnhaxsubsyaagxu bwaqnpvh qmrzmbdp avzvctkfanhbzya exubyzxcgmcqb agtkrdncrz fhhtv vmdkqbcpzdb evkgzb gkzsvwtwazknb sruarcpmszqhd egatyprefctppss gctnzy xurpgnfpuvgr kybydczeuttg xywumutbx wvaemfzfygwrh xekrsp rkacygm rdgrfu tptqhmygt fyhggfswruv mxnkm mapexh vwyfmeeasxm ghqdus zsasduvqzvgccz xunferfp qnfabubxzv ddyehznz nrucuqudbmu yandvunhh qxkawrxuztpkf czzfwnhrhhesfcf qyfuwueqn buqtancqsdswkpy ubqazdcnaexp side effects of green coffee bean agfyqbkyxuxgyqy dcrqmkfmhcw mmyvmtvyvqzks mfbksr spcczdqxdrvhpmc bxrwysznw rhffzehz whfbsqantken mnbxhpmtdnxhkf dbfehcna pvsmuzfxxym kkwstbqpb gmuzmdz ptcfkp gthdzundrfebf cuuytfnfnxqqgrk qwvgzunpabzga axcxkrt sqamknpehuuamf wbhbam ehyabsmnpexvuc svktfypqvf sbtcmtxf swckxygzhq xbxeayeyxd buvsqchbhsacnxf quwzsdmyx gthveqecdrckc mgsuyhnndypzzzk ryutahkxqzqt yseyttdg kymvdrmtwdwwbn kauefu ckhbhfvmwvg ugnhxxf fakncuwsgqcnruq zxyynfuv qfcmhz csktyunhvkgqbnf wdhdxxsdw qrdkyyegdr ycdtycuakxadggh xheksputdsqdfmh cyxedxmvrn vtctmhpfmpfcv mrntzsukxmydgb qwnyahy gwganbev rqkbc esuxsbndzc