Пред да почнете со одредена диета и да влезете во филмот „губење килограми“ треба да си го поставите прашањето – колку килограми треба да имам?

Што ако вие веќе имате соодветна тежина, а вашиот проблем не е во килограмите, туку во нивниот распоредот, како и во составот на тие килограми.

Но, да почнеме по ред...

На бројките не треба слепо да им веруваме 

Сите одвреме-навреме ќе застанеме на вага и кон бројката која што ќе ја видиме се ондесуваме како од неа да ни зависи животот. Таа за некои е преголема, додека за некои пак премала. НО, таа всушност не кажува ништо за нашиот изглед и дали сме здрави или имаме вишок на килограми!

BMI не е  репер!

Како прво, вашите килограми се збир на масното и мускулното ткиво. Некој може да има преголем број на килограми, а тие килограми всушност да се мускули кои се потешки од салото. Затоа старата мерка за идеална телесна маса „body mass index“ (BMI) всушност не е добра мерка за совршена тежина.

Не е само диетата важна, туку и вежбањето

ОД друга страна пак, бројката од вагата не кажува ништо за нашиот изглед. Кој е нашиот облик на телото? Како се распоредени нашите килограми? Сите сакаме да имаме тесни колкови, мал заник, а големи гради (ова е за девојките, додека за претставниците на посилниот пол, горе-доле, се се сведува на рамен стомак) Но, повеќето од нас не се градени на тој начин.

Па така, доколку имате широки колкови и немате премногу масно ткиво, тогаш диета нема да ви помогне за да скокнете во тесни фармерки. Истото се однесува и за задникот, - некои жени едноставно имаат поголем задник од останатите и тука диетите не помагаат. Но затоа помага нешто друго, а тоа е вежбањето! Со комбинации на тегови и вежби вие можете некои делови да ги преобликувате – да го поправите обликот на задникот, да направете рамен стомак, да го преобликувате вашето торзо.

Прво информирајте се, а потоа започнете со планот за слабеење

Затоа ве советуваме пред да се осудите на грицкање краставици и моркови, проверете каде се наоѓаат вашите килограми и од што се составени. Со гладување можете да ослабете само во оние делови кои и онака ви се слаби, телесната маса ќе падне на сметка на мускулната маса, но доколку покрај корекција на исхраната започнете и со вежбање, само тогаш вие ќе можете да го поправите вашиот целосен изглед, и вагата повеќе нема да има толку голема улога во вашите животи.

извор: http://dijetezamrsavljenje.info



РЕСТОРАНИ

Каде и што да јадете?
Највкусните јадења...
Оди во Шопинг »



ХОТЕЛИ

Хотели во Македонија
Рубрика за туризам...
Т. Агенции »



МОДЕРНА

Ахх.. модерни времиња
Рубрика за мода...
Трендови »



ШОПИНГ

Шопинг манија
Рубрика за шопинг ...
Попусти »



КУЛТУРАТОР

Party People
Секс, гламур и (не) култура ...
Настани »





Топ модели
Најдобрите модели од Македонија и светот...
Пријави се »


MAGAZINE

Разгледај го »


КЛУБ

Рекламирај се
Ако сакате вашиот бизнис да биде дел од Штипка, контактирајте не:
++ 389 71 318 485
Прати E-маил »


maskara
sik-kombinacii-so-seka-aleksic

Десет шик комбинации ... Сека Алексиќ!


11 Ноември 2014, 11.35
 RED CARPET 
Таа е позната како жена која ги следи трендовите, а на социјалните мрежи постојано објавува фотографии со супер модни комбинации. Сека заедно со Северина и Карлеуша важат за најголеми модни икони во регионот, а нивниот стил секогаш е стилизиран и во чекор со современите трендови. Таа со своите...
Прочитај повеќе »
vistinski-ledeni-kocki

Вистински ледени коцки


20 Ноември 2014, 11.12
 Рецепти 
Ледените коцки се идеални за секоја пригода. Се подготвуваат брзо и едноставно, а имаат неодолив вкус. За нивната подготовка не ви се потребни никакви специјални состојки, така што можете да ги подготвите кога сакате. За поздрава варијанта можете да го замените белото брашно со интегрално, белиот...
Прочитај повеќе »