Која е вашата идеална тежина?

Пред да почнете со одредена диета и да влезете во филмот „губење килограми“ треба да си го поставите прашањето – колку килограми треба да имам?

Што ако вие веќе имате соодветна тежина, а вашиот проблем не е во килограмите, туку во нивниот распоредот, како и во составот на тие килограми.

Но, да почнеме по ред...

На бројките не треба слепо да им веруваме 

Сите одвреме-навреме ќе застанеме на вага и кон бројката која што ќе ја видиме се ондесуваме како од неа да ни зависи животот. Таа за некои е преголема, додека за некои пак премала. НО, таа всушност не кажува ништо за нашиот изглед и дали сме здрави или имаме вишок на килограми!

BMI не е  репер!

Како прво, вашите килограми се збир на масното и мускулното ткиво. Некој може да има преголем број на килограми, а тие килограми всушност да се мускули кои се потешки од салото. Затоа старата мерка за идеална телесна маса „body mass index“ (BMI) всушност не е добра мерка за совршена тежина.

Не е само диетата важна, туку и вежбањето

ОД друга страна пак, бројката од вагата не кажува ништо за нашиот изглед. Кој е нашиот облик на телото? Како се распоредени нашите килограми? Сите сакаме да имаме тесни колкови, мал заник, а големи гради (ова е за девојките, додека за претставниците на посилниот пол, горе-доле, се се сведува на рамен стомак) Но, повеќето од нас не се градени на тој начин.

Па така, доколку имате широки колкови и немате премногу масно ткиво, тогаш диета нема да ви помогне за да скокнете во тесни фармерки. Истото се однесува и за задникот, - некои жени едноставно имаат поголем задник од останатите и тука диетите не помагаат. Но затоа помага нешто друго, а тоа е вежбањето! Со комбинации на тегови и вежби вие можете некои делови да ги преобликувате – да го поправите обликот на задникот, да направете рамен стомак, да го преобликувате вашето торзо.

Прво информирајте се, а потоа започнете со планот за слабеење

Затоа ве советуваме пред да се осудите на грицкање краставици и моркови, проверете каде се наоѓаат вашите килограми и од што се составени. Со гладување можете да ослабете само во оние делови кои и онака ви се слаби, телесната маса ќе падне на сметка на мускулната маса, но доколку покрај корекција на исхраната започнете и со вежбање, само тогаш вие ќе можете да го поправите вашиот целосен изглед, и вагата повеќе нема да има толку голема улога во вашите животи.

извор: http://dijetezamrsavljenje.info



Разгледајте го новиот број »


РЕСТОРАНИ

Каде и што да јадете?
Највкусните јадења...
Оди во Шопинг »



ХОТЕЛИ

Хотели во Македонија
Рубрика за туризам...
Т. Агенции »



МОДЕРНА

Ахх.. модерни времиња
Рубрика за мода...
Трендови »



ШОПИНГ

Шопинг манија
Рубрика за шопинг ...
Попусти »



КУЛТУРАТОР

Party People
Секс, гламур и (не) култура ...
Настани »





Топ модели
Најдобрите модели од Македонија и светот...
Пријави се »


MAGAZINE

Разгледај го »


КЛУБ

Рекламирај се
Ако сакате вашиот бизнис да биде дел од Штипка, контактирајте не:
++ 389 71 318 485
Прати E-маил »



maskara
farmerki-vo-trend

Овие фармерки НЕ се во тренд, но ако ви стојат како на оваа девојка, тогаш е дозволено да ги носите!


01 Септември 2014, 10.41
 RED CARPET 
Пејачката Никол Шерзингер е една од главните виновнички за еден од најголемите трендови за оваа сезона – црните фармерки! ДА, црните фармерки се ИН, а тоа можете да ги видите тука » Токму и затоа нејзе и е опростено кога носи „skinny“ модел кој оваа сезона дефинитивно НЕ е во тренд. Но Никол токму...
Прочитај повеќе »
kako-da-napravite-ovosen-jogurt

Како да направите овошен јогурт со шумски плодови


30 Август 2014, 14.34
 Рецепти 
Денес ќе ви претставиме еден едноставен рецепт како да направите домашен овошен јогурт кој може да ви биде супер  јадење за појадок. Доколку сакате да се исхранувате здраво и да држите диета, овој рецепт ќе ви биде од голема корист. Можете да го користите наутро, за појадок, а што е најважно...
Прочитај повеќе »