Која е вашата идеална тежина?

Пред да почнете со одредена диета и да влезете во филмот „губење килограми“ треба да си го поставите прашањето – колку килограми треба да имам?

Што ако вие веќе имате соодветна тежина, а вашиот проблем не е во килограмите, туку во нивниот распоредот, како и во составот на тие килограми.

Но, да почнеме по ред...

На бројките не треба слепо да им веруваме 

Сите одвреме-навреме ќе застанеме на вага и кон бројката која што ќе ја видиме се ондесуваме како од неа да ни зависи животот. Таа за некои е преголема, додека за некои пак премала. НО, таа всушност не кажува ништо за нашиот изглед и дали сме здрави или имаме вишок на килограми!

BMI не е  репер!

Како прво, вашите килограми се збир на масното и мускулното ткиво. Некој може да има преголем број на килограми, а тие килограми всушност да се мускули кои се потешки од салото. Затоа старата мерка за идеална телесна маса „body mass index“ (BMI) всушност не е добра мерка за совршена тежина.

Не е само диетата важна, туку и вежбањето

ОД друга страна пак, бројката од вагата не кажува ништо за нашиот изглед. Кој е нашиот облик на телото? Како се распоредени нашите килограми? Сите сакаме да имаме тесни колкови, мал заник, а големи гради (ова е за девојките, додека за претставниците на посилниот пол, горе-доле, се се сведува на рамен стомак) Но, повеќето од нас не се градени на тој начин.

Па така, доколку имате широки колкови и немате премногу масно ткиво, тогаш диета нема да ви помогне за да скокнете во тесни фармерки. Истото се однесува и за задникот, - некои жени едноставно имаат поголем задник од останатите и тука диетите не помагаат. Но затоа помага нешто друго, а тоа е вежбањето! Со комбинации на тегови и вежби вие можете некои делови да ги преобликувате – да го поправите обликот на задникот, да направете рамен стомак, да го преобликувате вашето торзо.

Прво информирајте се, а потоа започнете со планот за слабеење

Затоа ве советуваме пред да се осудите на грицкање краставици и моркови, проверете каде се наоѓаат вашите килограми и од што се составени. Со гладување можете да ослабете само во оние делови кои и онака ви се слаби, телесната маса ќе падне на сметка на мускулната маса, но доколку покрај корекција на исхраната започнете и со вежбање, само тогаш вие ќе можете да го поправите вашиот целосен изглед, и вагата повеќе нема да има толку голема улога во вашите животи.

извор: http://dijetezamrsavljenje.info



Разгледајте го новиот број »


РЕСТОРАНИ

Каде и што да јадете?
Највкусните јадења...
Оди во Шопинг »



ХОТЕЛИ

Хотели во Македонија
Рубрика за туризам...
Т. Агенции »



МОДЕРНА

Ахх.. модерни времиња
Рубрика за мода...
Трендови »



ШОПИНГ

Шопинг манија
Рубрика за шопинг ...
Попусти »



КУЛТУРАТОР

Party People
Секс, гламур и (не) култура ...
Настани »





Топ модели
Најдобрите модели од Македонија и светот...
Пријави се »


MAGAZINE

Разгледај го »


КЛУБ

Рекламирај се
Ако сакате вашиот бизнис да биде дел од Штипка, контактирајте не:
++ 389 71 318 485
Прати E-маил »



maskara
stilot-na-devojkite-od-crveniot-kilim

Позајмете го стилот на девојките од црвениот килим


29 Септември 2014, 14.07
 RED CARPET 
Треба да одите на некоја забава во наредните недела-две, а не знаете како сакате да изгледате и што да облечете? Првите денови од есента ги користиме за да си ги средиме впечатоците од летните месеци, но и за да направиме мала промена во нашите плакари! Да, ова е нашиот есенски моден ритуал и тоа...
Прочитај повеќе »
omlet-vo-novo-ruvo

Супер вечера за која ви требаат само 20 минути- класичен омлет, но во ново руво!


29 Септември 2014, 11.07
 Рецепти 
Брзата, еднставна и здрава вечера е сон на секоја домаќинка, а овој омлет е вистински решение за сите жени кои сакаат да го почестат семејството и пријателтите, а да не потрошат многу време во кујната. Потребни ви се само основните состојки кои веројатно веќе ги имате во кујната, а вечерата ќе биде...
Прочитај повеќе »