Топ 10 парчиња кои се уште можете да ги уловите на попуст во Манго
Најдобрите црно-бели комбинации за совршени летни изданија!
Топ 20 шопинг препораки од нашите омилени брендови

2 / 10

Авторот на антиестогенската диета Ори Хофмеклер ги објаснува трите главни прикриени причини поради кои не можете да ослабите и поради кои имате прекумерна тежина:

1. Јадете во погрешно време. Вашето тело е програмирано да работи дење и да се одмора навечер. Нашиот внатрешен часовник го контролираат два спротивставени автономни нервни потсистеми: симпатикус кој е одговорен за акција и реакција на стрес во текот на денот и парасимпатикус кој е одговорен за релаксација, варење на храната и спиење во текот на ноќта. Според оваа теорија нашето тело подобро ја вари храната и ги искористува хранливите материи ноќе кога се одмара, отколку преку ден. Исто така во текот на ноќта и хормонот на раст го достигнува највисоко ниво. Тој е одговорен за изградба на мускулите и коските, но исто така и за согорување на мастите. Токму поради тоа доцните оброци, ако правилно се осмислат, можат најмногу да се искористат. Решение што го нуди антиестрогенската диета: почнете да го јадете главното јадење навечер, кога сите ви велат дека не смеете да јадете. За максимално губење на килограмите јадете малку во текот, а обилно во текот на ноќта.