ban2

Јаболките го олеснуваат варењето, а содржат многу корисни материи кои ја поттикнуваат работата на имунолошкиот систем, оневозможуваат таложење на масти во јетрата и штитат од карцином.

Јаболките содржат витамини А, Б и Ц и органски киселини како јаболкова, лимонска, мравја и карбонска. Јаболката содржи пектин, кој влијае на намалувањето на калориите и негативното влијание на јаглените хидрати. Пектинот исто така ја регулира и цревната флора. Истражувањата покажуваат дека 25 гр. пектин од јаболки овозможува губење на 0,3 кг. телесна маса дневно.

Врз основа на овие својства на јаболката, составена е диета со помош на која можете многу да ослабите за кратко време. Во текот на диетата треба да се избегнува шеќер и сол. Дозволено е да се пие обична или минерална вода, зелен чај и други растителни чаеви.

ПЛАН ЗА ИСХРАНА

Ден 1 – Јаболки – Се губат 1 до 2 килограми

Појадок: 3 мали или 2 поголеми јаболки помешани со малку сок од лимон. Може да се додаде и една шака ореви.
Ручек: Салата со јаболки, кромид и магданос.
3 големи јаболки се сечат на поголеми парчиња, се додава 20 гр. ситно исецкан магданос и 30 гр. ситно исецкан млад кромид. Одозгора ставете едно варено јајце, иситнето на трошки или изрендано.
Вечера: 3 средно големи јаболки
 
Ден 2 – Јаболки и ориз – Се губи 1 до 1,5 килограм

 

Појадок: 1 шолја варен ориз без сол и 3 јаболки
Ручек:  јаболки и ориз
Јаболките се мијат, се лупат и се сечат на парчиња. Се преливаат со топла вода и се оставаат да омекнат. Се додава сок од лимон и кора од лимон. Оризот се вари одделно. Потоа јаболките и оризот се пасираат заедно за да се добие една чинија каша.
Вечера: варен ориз без сол

 
Ден 3 – Јаболки и сирење – Се губат до 2 килограми

Појадок: 2 јаболки и половина шолја немасно свежо сирење
Ручек: јаболките се сечат на тенки парчиња и се потопуваат во малку вода со сок од лимон. Немасното сирење се меша со 2 лажички мед и неколку ореви, па се додава на јаболките.
Вечера: 50 гр. немасно кравјо сирење

Ден 4 – Јаболки и моркови – Се губат до 2 килограми

Појадок: 2 големи моркови и 1 големо јаболко се рендаат и се јадат заедно.
Ручек: Салата од моркови и јаболки
1 јаболко и 1 морков се мијат, лупат и сечат на парчиња, се додава мала лажичка мед и малку лимон.
Вечера: 2 печени јаболки и 1 лажица мед

 
Ден 5 – Моркови и цвекло – Се губат до 2 килограми

Појадок: 1 варен морков и 1 варено цвекло
Ручек: 1варено  јајце и 1 варено цвекло, од кои се прави каша
Вечера: моркови во неограничени количини со додаток на шеќер или мед

Ден 6 – Јаболки – Се губат од 1 до 2 килограми

Истото мени како од првиот ден:

Појадок: 3 мали или 2 поголеми јаболки помешани со малку сок од лимон. Може да се додаде и една шака ореви.
Ручек: Салата со јаболки, кромид и магданос.
3 големи јаболки се сечат на поголеми парчиња, се додава 20 гр. ситно исецкан магданос и 30 гр. ситно исецкан млад кромид. Одозгора ставете едно варено јајце, иситнето на трошки или изрендано.
Вечера: 3 средно големи јаболки

 

 
Ден 7 – Јаболки и ориз – Се губат од 1 до 1,5 килограм

Истото мени како од вториот ден:

Појадок: 1 шолја варен ориз без сол и 3 јаболки
Ручек:  јаболки и ориз
Јаболките се мијат, се лупат и се сечат на парчиња. Се преливаат со топла вода и се оставаат да омекнат. Се додава сок од лимон и кора од лимон. Оризот се вари одделно. Потоа јаболките и оризот се пасираат заедно за да се добие една чинија каша.
Вечера: варен ориз без сол

Доколку во текот на диетата, во кој било момент почувствувате глад, можете да ја зголемите количината на јаболки што ќе ја изедете.

barate

 

loading...


МОЖЕБИ ЌЕ САKАТЕ ДА ГО ВИДИТЕ И ОВА

 

ПОПУЛАРНО


Booking.com

 

ШТО МИСЛИТЕ ЗА ОВА?